Обичам те като личност, влизай в леглото!

Публикувано на от в категория Секс, Съблазняване

жениФакт: Жените през цялото време си задават един и същи въпрос: "Този мъж обича ли ме цялостно като личност или само иска да ми влезе под гащите?" Чувам въпроса ти: "А откъде се взе тази личност?" За нас самата постановка на въпроса е вече неправилна. Ако ти си заинтересуван, то ти си заинтересуван от тялото, а не от душата. Мъжкият инструмент се управлява от рефлекси на ниво гръбначен мозък и едва ли този орган може да се отъждествява с човешката душа.

Защо става така? Жените си мислят, че мъжете реагират също както и те и пренасят своите представи в любовната сфера върху нас. Ако при мъжете половите органи са свързани с гръбначния мозък, то при жените жиците са опънати към по-високи и тънки нервни центрове. Ето защо на жените им е необходимо да те "опознаят отблизо" преди да си легнат с теб. За тях е важен личния контакт, важно е първо да уважаваш своя партньор, преди да преспиш с него. И фактът, че тя иска да спи с теб, говори освен всичко друго и за това, че тя те уважава като личност.

И така, същите тези дами напълно сериозно смятат, че щом на мъжа нещо му е изскочило, то той изпитва висши чувства. Или по-точно така: досеща се, че болшинството мъже са животни, на които само "месо" им дай. Но се намират измежду тези мъже и "някои", които в състояние на ерекция се извисяват изключително до съзерцаването на високите лични достойнства на жените! Ха-ха! Ха!

И още една важна разлика: жените обикновено изпитват влечение към един конкретен мъж, А теб те "влече" към 90% от населението на планетата, включително стариците и децата. И за теб личността е без значение. И това, че ти искаш да я хванеш, точно за нищо друго не говори (ако тази страница я чете жена, то от такова откритие ще й се изправят косите). Но няма нужда да я разубеждаваш. Блажени са вярващите.

И още една важна разлика между мъжете и жените. На мъжете им се иска постоянно, те през цялото време са в бойна готовност, въртят очи по фигурите на минаващите и на всеки срещнат. За разлика от тях жените са "загрижени" всичко на всичко няколко дни в месеца – непосредствено преди менструация и няколко дни по средата на цикъла. Пояснявам: в средата на месеца – тези дни съвпадат с благоприятното време за зачеване. Защо природата е решила те да са най-много загрижени точно преди да си "седнат на парцалите" (както казват по нашите краища), когато от гледна точка на еволюцията е напълно безполезно, това за мен е велика загадка.

Тук отделни самоуки биолози ми подхвърлят версията, че вмешателството на мъжкото "начало" ускорява сядането върху парцала.

В природата всичко е взаимно-свързано, но не в равномерна степен и ако на нас, мъжете прекрасният пол е необходим от време на време, то прекрасният без нас съвсем изкуква - и морално и сексуално и дори физически.

Както и да е, в останалите дни, когато вероятността за зачеване е близка до нулата, половата сфера на жените тихо спи. Жената спокойно вари супа в кухнята и не я тревожат видения на космати мъже. Аз това ти го говоря, защото ще ти се наложи да поработиш за това "клиентът" да влезе в кондиция. От само себе си нищо няма да ти падне в устата ей така. И ще ти се наложи да започнеш отдалеч - с чувствителни разговори, с многозначителни погледи (виж по-горе), а за "главното", нито дума.

Еротичното начало в жената може да се събуди чрез романтичното начало. Напълно контра продуктивен подход е да се почне с еротиката. Тактиката на кръглите идиоти: да показват на жената порно, надявайки се тя да се разпали. Ако ти, разбира се не искаш тя да избяга и повече никога да не се върне.

Източник: lovestyle.org

Подобни публикации:

бутон за споделяне

Коментари

28 коментара за Обичам те като личност, влизай в леглото!

  1. priZdrachna на 01.05.2009 15:13

    На нас жените отдавна ни е пределно ясно, че всичко, което мъжете искате, е да видите какъв цвят ни е бельото – това не е някаква нова, революционна теория, която сега разкриваме.
    Това далеч не ни пречи да искаме този, с когото си легнем, да ни уважава и цени, затова и търсим доказателства за последното преди да правим секс. И тайно и наивно все се надяваме, че няма да ни възприемате само като чифт крака с дупка в средата, а и като нещо повече.

    Вашата трудна задача в случая е как да ни финтирате, че държите наистина на нас, та да ни излъжете да правим секс.

    „Ако ти си заинтересуван, то ти си заинтересуван от тялото, а не от душата.“ Това значи ли, че един мъж никога, при никакви обстоятелства не може да бъде заинтересован от личността на тази жена, интелект и всякакви такива глупости, а само от задника й?

  2. Jelezen jelen на 03.05.2009 18:01

    Ами зависи мацка,имам си една приказка,че човек трябва да се държи с царя,като с цар,с глупака като с глупак,с човека,като с човек.Много зависи какво стои отсреща ми.

  3. BlackDiamond на 13.05.2009 15:26

    Ами „мацка“, това е блог за свалки и съблазняване, а не за сватби, кръщенета и дълбока старост (съвместна). Но даже да влезеш в сайта на така известното Космо и там в женските блогове, ще намериш основно (да не кажа едниствено) теми за секс, съблазняване и тем-подобни, а не за чувства, дълбоки отношения и т.н.

    Отговорих ли ти на въпроса?

  4. priZdrachna на 13.05.2009 16:05

    Welcome back…

    Самият факт, че съм в този блог, а не в блога на Cosmo, трябва да е достатъчно показателен, че не търся рецепта за домашни сладки или какво да подаря на нашите за златната сватба.
    Това, че пишем и си даваме съвети за свалки, не променя изобщо изконната истина, че жените искаме да ни възприемате на сериозно и да се интересувате от нас преди да си легнем с вас, освен ако не си даваме ясно сметка че всичко приключва тази нощ.

    Не разбрах за едно и също ли говорим, но така или иначе зададох въпроса дали единственото което ви вълнува е тялото, тук говорим за универсални истини, които не зависят от наименованието на блога.

  5. BlackDiamond на 13.05.2009 16:13

    10х :)

    Ако трябва да си говорим в този дух, то е ясно, че и ние изпитваме някакви чувства, щом толкова много теми са в стил „тя ме нарани“. Въпроса е в това, че идеята на блога е да научим максимален брой хора на СВАЛКИ.. а при свалките, каква душа?!? Ако имаш продължителна връзка с някой, ОК, но в противен случай…

    Да не говорим, че когато видите чувства се плашите и бягате ;)

  6. priZdrachna на 13.05.2009 16:24

    Понеже вие пък си казвате: „чувства?! точно това, което търся!!!“
    :)

    свалката е едно, сексът – съвсем друго. Ние можем да си се сваляме с вас, колкото си искаме и да флиртуваме и да се закачаме, но няма да правим секс, докато не се уверим, че има нещо повече. Освен ако, както казах, не сме с ясното съзнание, че искаме секс за една нощ, но това все пак не е толкова често.
    А нали точно как да правите секс с нас е темата?

  7. BlackDiamond на 13.05.2009 16:32

    Не точно.. прочети я пак ;)

  8. priZdrachna на 13.05.2009 16:39

    Тема: „И ще ти се наложи да започнеш отдалеч – с чувствителни разговори, с многозначителни погледи (виж по-горе), а за “главното”, нито дума.

    Еротичното начало в жената може да се събуди чрез романтичното начало. Напълно контра продуктивен подход е да се почне с еротиката. Тактиката на кръглите идиоти: да показват на жената порно, надявайки се тя да се разпали. Ако ти, разбира се не искаш тя да избяга и повече никога да не се върне.“

    priZdrachna: „Вашата трудна задача в случая е как да ни финтирате, че държите наистина на нас, та да ни излъжете да правим секс.“

    И още нещо живо ме вълнува – това, че ме тревожат видения на космати мъже и в периоди, когато вероятността ми за зачеване пада под нулата, значи ли, че нещо половата ми сфера не е в час? :)

  9. BlackDiamond на 14.05.2009 13:55

    “Вашата трудна задача в случая е как да ни финтирате, че държите наистина на нас, та да ни излъжете да правим секс.”

    Защо трябва да ви лъжем?

  10. priZdrachna на 14.05.2009 14:05

    Вие искате секс, ние искаме уважение и сериозност.
    Няма уважение – няма секс.

    Затова трябва да измислите как да ни накарате да повярваме, че сте сериозни към нас и ни взимате на сериозно, за да получите секс. Това измисляне и прилагане на очевидна неистина, се нарича лъжа въпреки благородните ви намерения. :)

    Нещо не можем да се разберем. Дай да не задълбаваме че ще стане прекалено сложно.

  11. BlackDiamond на 14.05.2009 14:17

    OK, само още нещо – ние, че искаме секс – искаме.. А вие?

  12. priZdrachna на 14.05.2009 16:44

    абе, и ние бе, ама само се правим… ;)

    Не сериозно, искаме и ние, но не на всяка цена, не и ако ще се почувстваме после използвани, зарязани, употребени като кърпичка. Кога за последно си се чувствал употребен след секс, използван, като един от мнoгoто, просто за една нощ? И пукало ли ти е от това? Бас държа, че не и е нормално – вие мъжете така сте устроени.
    На нас обаче ни пука. Затова и търсим доказателства, че има нещо повече, разбираш ли…за да заблудим себе си един вид ;)

  13. BlackDiamond на 14.05.2009 18:01

    Такааа.. и какво се получава накрая.. не ние трябва да ви излъжем, а вие сами да се излъжете. ;) Ще си признаеш ти, няма къде да ходиш.. :)

  14. priZdrachna на 14.05.2009 18:28

    Ааа, моля, моля… в лъжата активно участие трябва да заемете и вие. Тази игра се играе от двама, дори да искам да се самоизлъжа, дай ми нещо, на което да се опра.

    В края на краищата не е ли именно това, за което си говорим тук – кой колко е напреднал с материала, кой как трябва да се държи, за да е добър сваляч, кой колко да изчака преди да се обади…и в крайна сметка…не се ли учим и не си ли говорим кой е по-добър сваляч, ловец, лъжец…както искаш го наречи.
    Всичко това е лъжа, поза, преструвка, неестествено състояние.
    Нещата не стават от само себе си, те не са толкова естествени, че да не бъдат научени…децата казват истината, защото тя е естествена, после се научават да лъжат, ние казваме обичам те, защото е естествено, после се научаваме да го премълчаваме

    Обаче ми се струва че темата става опасна, затова може би е по-добре да спрем до тук… ;)

  15. Jelezen jelen на 15.05.2009 00:07

    Според мен пикапа не са нищо освен едни терикатерски пинизи за забиване на мацки.Според мен всичкото това е една химия много рядко се среща истинското състояние на духа в наши дни наречено любов.Според мен човек се влюбва в душата в качествата на отсрещния индивид,демек душата търси друга душа която да я запълни.Инъче преди време тук бяха пуснали статия нещо от сорта“Как да разбереш ако тя има симпатии към теб?“ и кво всичко зависи от това какви хубави дрехи имаш по възможност дали имаш някво спортно готино тяло и некви такива,затова яж пий и си носи новите дрехи според мен си мисли,че си върха че всички ти се кефят,и че си номбре уно мъжът мечта на всички жени.

  16. Valenc на 24.06.2009 12:21

    priZdrachna, сори, че „отварям“ една вече затворена тема, но ме провокира следната ти реплика: „Вие искате секс, ние искаме уважение и сериозност.
    Няма уважение – няма секс.“
    Така. В моя случай, от моя страна има уважение и сериозност, и то по много!!! Насреща? Нищо – т.е. „само приятели“ – повтаря го като някаква мантра, да я вземат дяволите дано :( (
    Именно затова вчера написах, че май ще трябва да прекратя всякакви опити за близост, ако не и всякакви контакти изобщо с въпросната личност…

  17. manowar на 24.06.2009 12:58

    Valenc – Не вярвай на жена. Ако си съвсем сигурен, че си наистина те възприема само като приятел, отказа ти е не оправдан. Ако ти е писнало да съгласен съм. Но ако се отказваш само заради това, че ти е казала, че сте само приятели, съжалявам но не го разбирам.

    Две години с настоящата ми приятелка бяхме „просто приятелчета“. Я ни виж сега, вече 4 месеца сме заедно.

    Ако нямаш наистина основателна причина, не се отказвай!

    priZdrachna – А вие не искате ли секс? Ние искаме долу-горе същото като вас! Уважение и секс…

  18. priZdrachna на 24.06.2009 13:51

    Никъде не съм написала, че всеки, от когото получим уважение и сериозност, ще бъде награден в замяна със секс… Ти може да й даваш уважение и сериозност…но тя получава това и от още трима…и тогава ще спи с този, към когото има и привличане и още много други неща…
    Мен всичките ми приятели ме уважават и са сериозни с мен – да не мислиш, че спя с тях..?
    Вадиш репликата ми от контекста – ако не получим уважение, няма да си легнем с някого….то обаче не е необходимо и достатъчно условие, за да го направим… Специално по-горе беше казано за случая, в който, за да ни прикоткате в леглото, не става само с комплименти и питиета, а трябва да демонстрирате и някакво уважение, а не третиране тип „поредната бройка, която няма да помня утре как се казва“…и изобщо не виждам защо се налага да обясняваме някакви базови неща…

    Защо да я вземат дяволите? Защото ТИ не си направил нужното да си с нея и да я спечелиш ли?! (Нужното – има се предвид това, от което се нуждае тя, за да е с някого, а не нужното според твоите представи…Може да си бил много грижовен, мил и чудесен, но тази жена да иска някой да дойде, да я хване за косата и от лияна на лияна да я замъкне в пещерата…)

    Вижте, някъде в нета много добре беше казано – на тази дето седи и ти обяснява как иска да сте само приятели, някой всяка вечер й къса задника от секс…извинете ме за вулгарността, но е точно така и наистина е добре да се замислим и да потърсим вината, че някой не иска да е с нас, в нас самите! (И не ми казвай, че влиза в противоречие с темата за Алфите, защото не, не влиза! Нещата там важат само за Алфите…)

    Ами, хубаво, прекрати ги…Вместо само да седиш и да обясняваш как ще го направиш, вземи наистина ги прекрати…Ама не за да я заплашваш, не заради нея, заради себе си ги прекрати, защото вече не искаш да търпиш това отношение и да влагаш в нещо и някого, който не ти отвръща със същото…ако само я заплашваш, че ще ги прекратиш, няма да се стресне и да ти каже „Недей, моля ти се“, повече ще те уважава, ако просто се оттеглиш, защото имаш…как беше тая дума…нещо с Д беше…ааа, достойнство!

    Меноар, никога не съм казвала на някого, че искам да сме само приятели, ако съм искала да съм нещо повече с него…И както много пъти е ставало дума, има значение не какво, а как го казваш…Има твърда декларация (пред която вие мъжете пак си затваряте очите, защото не ви се иска да е така, това го коментирахме в темата със стълбата на приятелите и стълбата на гаджетата…), когато си личи, че ситуацията е няма шест, пет…
    Има и ситуация, в която се изяждате с погледи, сваляте се, закачате се, говорите си от дистанция 3см и половина, а жената с мили очи потрепва с клепки и ти мърка „ти за мен си само приятелче“ (тип „ох, колко ли още трябва да те раздразня, за да ми скочиш..“) докато се отърква като котка в прасеца ти…ако ситуацията горе е от втория тип, забрави какво ти казах и се бори, но ако не е, а на мен нещо ми подсказва, че не е, тогава бягай…ще удариш на камък…

    меноар, хич не ми ги пробутвай тия за теб и твойта приятелка и вашето велико 2-годишно приятелство тип „е, вярно, че се натискаме и целуваме при всеки удобен случай, ама ние иначе сме само приятели“…

    Да, и ние искаме секс…ама не на всяка цена…

  19. manowar на 24.06.2009 16:24

    priZdrachna – Да, права си!

    Е ние за две години само 5-6 пъти сме се целували и десетина пъти сме се натискали. Това почти нищо не значеше. С доста жени съм се целувал и натискал, но не винаги е имало секс, още по-малко връзка…

    Имам въпрос, може-би това не е мястото да го задам. Но ми се струва безсмислено да пиша цяла тема, само за това.
    Защо „приятелството“(слагам го в кавички защото го прави и приЗдрачна) продължи цели две години, щом като тя още отначало ме е възприемала като потенциален партньор?

    И аз не искам секс на всяка цена, сигурен съм, че много мъже ще ме подкрепят… При нормални условия вие искате секс точно толкова колкото и ние!

    Между другото, едва понасям проклетата програма която ми проверява правописа. Непрекъснато ми подчертава думите с червено. На ръба на истерията съм! Поне има ли някакъв ефект?

  20. Valenc на 24.06.2009 17:46

    Manowar – ефект има, можеш да си сигурен, една от професиите ми в момента е „коректор“ и трябва да ти кажа, че си в пъти по-добре от началото ;)

  21. Valenc на 24.06.2009 18:00

    priZdrachna, относно „късането на гъза“ (много обичам жени така да се изразяват – респект) съм 99,9% убеден, че случаят не е такъв, можеш да ми вярваш за това… И именно това не го разбирам аз – тази жена е действително сама в момента, но явно е на принципа „по-добре сама, отколкото с неподходящия мъж“… И си права – ситуацията наистина май не е от втория тип :(

  22. priZdrachna на 24.06.2009 18:33

    Ами да, няма да е с теб само за да не е сама…такива жени са жалки…

    меноар, бъди сигурен, че и програмата е на ръба на истерията!!!!

  23. priZdrachna на 24.06.2009 20:57

    Пуф, мила, смешно ти е щото не поправяш ти…

    Меноар, относно въпроса ти…просто след тези 2 години е настъпил подходящият момент, така са се стекли обстоятелствата, че да сте заедно…според мен и да не се бяхте възползвали от него, друг щеше да ви се предостави скоро и пак резултатът щеше да е същият..натрупва се едно напрежение и очакване и в един момент то ескалира и избива…

  24. All That Jazz на 24.06.2009 21:26

    Ами ПризДрачна, обясни как се натрупва това напрежение. Тука пичовете точно това искат да чуят. Не разни там щуротии от сорта на мъжете искат камо секс, а жените мил, инелигентен и грижовен мъж.

    Проблемите на 90 процента от мъжете идват от там, че си мислят, че жетите не искат секс и че за да ги спечелиш трябва да играеш доброто момченце на мама ;-)

  25. Valenc на 24.06.2009 21:55

    Браво, Джаз!!! Много точно си усетил същността на нещата… Явно доста неща съм оплескал още от самото начало, но ще си направя необходимите изводи, обещавам ;)

  26. priZdrachna на 24.06.2009 22:18

    Кои са тия жени дето не искат секс?! Господ като е раздавал хормоните, те къде са спали? И на второ непорочно зачатие ли се надяват?

    И хайде вече се разберете, мили мъже, добри момченца ли искаме или гадняри, които се държат зле с нас? Или то ние самите като не знаем какво искаме, остава да ви питаме вас…

    Как се натрупва напрежение..ами с игра се натрупва…с недомлъвки – като казваш едно, пък мислиш друго, правиш трето, а става четвърто…с очи, които обещават, докато устните казват „ти за мен си само приятел“…става точно с това – с недомлъвки…да седиш и да се чудиш сега човекът като го казва, мисли ли го или пък мисли тъкмо обратното…със скрити обещания тип „е, ти ще видиш какво ще ти се случи…“ – и ти седиш и чакаш „какво ли пък толкова ще ми се случи“…

    Имала съм един такъв случай на приятелство с изключително нагнетяване на напрежението, въздухът чак пукаше…и очакване…“Ти си като по-малката ми сестра“…И ти се амбицираш…как така ще ме възприемаш като сестра ти мене бе?! Целувка по челото…как ще ме целуваш по челото?!?! Изключително братски развой претърпяха отношенията в края на гоненицата…След като ме свали по всички правила в учебника, ми каза „Кажи й, че ти е като по-малката сестра и това винаги създава фантазии у нея“…е, явно проработи…но това е една друга много дълга история, която не може да бъде накратко разказана…

    Както меноар веднъж обясняваше, че той, видиш ли, само пазел в дискотеката дъщерята на учителя по незнамсикакво..и така добре я опазил, че преспал с нея няколко пъти…е те такова му е било и приятелството със сегашното му гадже, ама само тук ми се прави на луд…нали бе, Жорка ;)

  27. All That Jazz на 24.06.2009 22:41

    Е, добре бе, ПриЗдрачна! Схваща нещата, ще стане свалячески редактор от тебе! ;-)

  28. priZdrachna на 24.06.2009 22:58

    ахахахаха…ще си го запиша в длъжностната характеристика… ;)

Ако някой не си харесва физиономията, да си качи аватар в gravatar.com